Offroad
Motocross
Enduro
Trial

Argumentai

CRF125F visiškai naujas, deimanto formos plieninis rėmas turi geriausią pusiausvyros ir standumo santykį, užtikrindamas stabilumą ir tiesiog kviečia važiuoti. 

CRF125F patvarus ir lengvai prižiūrimas 124 cm3 oru aušinamas SOHC variklis išvysto didelį ir tolygų  jėgos momentą net esant mažoms apsukoms.

Naujas išilginis oro filtro ir karbiuratoriaus korpusas yra lengvesnis, įleidžia didesnį oro tūrį ir slepia mažą, elektrinam starteriui būtiną akumuliatorių.

Keturių pavarų mechaninė pavarų dėžė ir sankaba, kurios yra šio pirmojo krosinio motociklo koncepcijos raktiniai žodžiai, leidžia sklandžiai perjungti pavaras.

Rėme išilgai sumontuotas oro įsiurbimo modulis ir integruotas akumuliatorius išlaiko motociklo lieknus gabaritus ir balno aukštį 739/785 mm, todėl motociklas yra patogus daugumai virš 10 metų amžiaus jaunuolių.

Plieninė ašies šakutė pritaikyta prie „Honda“ Pro-Link pakabos, kuriai, siekiant sumažinti trintį, naudojami adatiniai guoliai.

Tolygiam ir tiksliam stabdymo jėgos pasiskirstymui pasiekti motocikle įrengti 220 mm, hidrauliniai, svirtimi reguliuojami diskiniai priekiniai stabdžiai.

Tikresnis jausmas – didelio atramos paviršiaus ir stabdžių pedalai ir pakojos bei daug siauresnis vairas daro motociklą labai patogų.

CRF125F modeliui trikampio formą suteikiančios dalys buvo perimtos tomis pačiomis proporcijomis iš CRF450R modelio ir siūlo tuos pačius neabejotinus privalumus – motociklininko judesiai niekuo nevaržomi.