Motociklai
Super sport
Touring
Naked
Custom
Adventure

Argumentai

Konstrukcija

11,8 proc. pagerintas aerodinaminis efektyvumas papildo padidintą galios ir masės santykį ir taip sumažina degalų sąnaudas.
Kompaktiškas efektyvesnis šone sumontuotas radiatorius leido susiaurinti priekinį gaubtą.
Nauji oro latakai nukreipia optimalų oro kiekį į sėdynių zoną ir leidžia patirti tikrą važiavimo motociklu malonumą.
Elektra valdomas priekinis stiklas, kurio aukštis priklauso nuo modelio, leidžia motociklininkui valdyti oro srautą naudojantis tolygiu aukščio ir kampo reguliatoriumi.
LED žibintai užtikrina daug geresnį matomumą.
LED posūkių signalai su automatinio išjungimo funkcija priekyje integruoti veidrodžiuose, o gale – žibintuose.
Dviejų dalių sėdynė sukonstruota taip, kad motociklininkas galėtų laisvai judėti važiuodamas energingai, o jo keleivis – važiuoti patogiai.

Variklis / transmisija

Visiškai naujas 1833 cm3 skysčiu aušinamas horizontalus priešpriešinis šešių cilindrų variklis užtikrina žemą masės centrą, mažas vibracijas ir tylų darbą.
Alkūninis velenas pagamintas iš naujos stipresnės SCM440H medžiagos, todėl jis daug kompaktiškesnis.
„Unicam®“ vožtuvų mechanizmas leido sumažinti masę ir pagerinti degalų sąnaudas, kartu užtikrinti mažesnius variklio matmenis.
Keturių vožtuvų galvutė pagerina degimo efektyvumą ir degalų ekonomiją.
Aliumininės cilindrų įvorės sumažina masę.
29 mm trumpesnis variklis (nuo kairiojo cilindro galvutės priekio iki galo) leido variklį ir motociklininko padėtį pastumti į priekį važiuoklės atžvilgiu, jų masę perkėlus labiau į priekį, užtikrinamas sportiškesnis motociklo valdymas.
Masę sumažina ir vientisas 50 mm droselinės sklendės korpusas.
Oro padavimo kolektoriaus tūris sumažintas 10 proc., taip užtikrinant labiau tiesioginį oro srautą į degimo kamerą ir didesnį variklio jautrumą.
Sumažinus dviejų iš šešių cilindrų išmetimo vamzdžių skersmenis ir pašalinus iš duslintuvo stiklo pluoštą išgautas malonesnis variklio darbo garsas.
Degalų ekonomija pagerėjo 20 proc., todėl degalų bakas mažesnis, o tai leido pagerinti motociklo kompoziciją su sumažinti masę.
Variklis su mechanine transmisija yra 6,2 kg lengvesnis už ankstesnės kartos variklį.
Variklis su dvigubos sankabos transmisija (DCT) yra 3,8 kg lengvesnis už ankstesnės kartos variklį su mechanine transmisija.
DCT transmisija turi lėto važiavimo režimą (1,2 km/h atbuline eiga, 1,8 km/h priekine eiga).
DCT modeliuose nereikalingas įprastinėse transmisijose naudojamas atbulinės tuščiosios eigos velenas, tai taip pat leido sumažinti masę.
Panaudojus šakutės ašies amortizatorius, pagrindinės svirties amortizatorių ir DCT sankabos centro amortizatorių DCT modeliuose sumažinti pavarų perjungimo trūkčiojimai ir triukšmas.
Abu naujos transmisijos variantai užtikrina tylesnį važiavimą ir mažesnes variklio apsukas važiuojant pastoviu dideliu greičiu.
Modeliuose su mechanine transmisija pagalbinė praslystanti sankaba nuspaudžiama 20 proc. lengviau ir sumažina truktelėjimą perjungiant žemesnę pavarą.
Modeliuose su mechanine transmisija paskirstymo veleno amortizatorius sumažina triukšmą ir truktelėjimą perjungiant pavaras.
Integruotas starteris-generatorius (ISG) sumažina masę ir leidžia variklį užvesti tyliau.

Technologijos

Pažangaus elektroninio paketo pagrindas – elektroninė droselio valdymo sistema.
Keturi važiavimo režimai — turistinis, sportinis, ekonominis ir lietaus — padeda pasirinkti konkrečiomis sąlygomis maloniausią važiavimą.
„Tour“ modeliuose galinio rato praslydimą valdo „Honda“ pasirenkamoji sukimo momento valdymo sistema (HSTC).
„Hill Start Assist“ sistema padeda pradėti važiuoti sustojus įkalnėje.
Optimizuota pastovaus greičio palaikymo funkcija leidžia komfortiškai keliauti vienodu greičiu.
Išmanusis raktas leidžia be rakto užvesti motociklą ir atidaryti bagažinę.
Transporto priemonės radimo sistema (Vehicle Viewfinder) padeda rasti motociklą, pavyzdžiui, didelėje stovėjimo aikštelėje.
Oro slėgio padangose stebėsenos sistema realiu laiku rodo slėgį padangose ir įspėja, kai slėgis nukrinta žemiau nustatyto lygio.
Suderinamumas su „Apple CarPlay™“ laidžia naudotis „Apple Music“ ir žemėlapiais, skambinti ir siųsti žinutes naudojantis „Siri“.
7 colių spalvotas TFT ekranas leidžia lengvai valdyti garso ir navigacijos sistemas ir nustatyti įvairias važiavimo pagalbos sistemas.

Važiuoklė / pakaba

Roboto suvirintas aliumininis dviejų lonžeronų rėmas.
Perkonstravus rėmo lonžeronų elementų storius išgautos optimalios rėmo standumo ir lankstumo charakteristikos.
Vienpusis svyravimo kronšteinas su nauja ašies zonos konstrukcija.
Rėmas su svyravimo kronšteinu 2 kg lengvesnis.
Trumpesnis sėdynės bėgis perkelia motociklininką ir keleivį į priekį, taip užtikrinamas geresnis masės pasiskirstymas.
Du 320 mm priekinių stabdžių rotoriai ir vienas 316 mm galinių stabdžių rotorius užtikrina puikią stabdymo jėgą.
Radialiai sumontuoti 6 stūmoklių dvigubi priekinių stabdžių suportai ir viengubas 3 stūmoklių galinių stabdžių suportas.
Elektronikos valdomoje bendroje stabdymo sistemoje su ABS naudojamas vienas moduliatorius, taip užtikrinama mažesnė masė.
Specialiai „Gold Wing“ modeliui suprojektuotos padangos; galinės padangos matmenys 200/55-R16, priekinės padangos matmenys 130/70-18.
Dvigubos šakės priekinės pakabos sistema sumažina trintį ir pagerina manevringumą, 30 proc. sumažindama į vairą perduodamus smūgius; vairu judinamų komponentų inercinė masė sumažinta 40 proc.
Visų priekinės pakabos įvorių guoliai sumažina trintį amortizuojant smūgius ir vairuojant.
Dvigubos šakės priekinės pakabos sistema leido sukonstruoti kompaktiškesnį motociklą, nes nauja smūgių amortizavimo trajektorija leido sumontuoti variklį labiau priekyje.
„Pro-Link®“ galinė pakaba užtikrina komfortišką važiavimą.
Patogioje elektronikos valdomoje pakabos minkštumo reguliavimo sistemoje naudojamas žingsninis variklis, stumdantis alyvos srautą valdant kaištelį.

Kitos išskirtinės savybės

Masė 36 kg mažesnė nei ankstesnio modelio, tačiau toks pat važiavimo komfortas.
30 litrų talpos bagažo dėžės kairėje ir dešinėje pusėje.
50 litrų talpos galinė bagažo dėžė „Gold Wing Tour“ modeliuose (pasirinktinė įranga „Gold Wing“ modeliuose).
Šoninių bagažo dėžių ir galinės dėžės dangčiai su amortizatoriais, užtikrinančiais sklandų atidarymą ir uždarymą.
Modelių su oro pagalve smūgio įvertinimo sistema sumontuota arčiau centro, tai užtikrina geresnį masės pasiskirstymą.