Offroad
Cross
Enduro
Trial

„Absolute Holeshot”

2019 m. tapę gerokai galingesni, 2020 m. laidos „CRF450R“ ir „CRF450RX“ modeliai dabar pasirodo su „Honda“ pasirenkamojo sukimo momento valdymo sistema, kuri veikia kartu su atnaujinta HRC paleidimo kontrolės sistema ir elektroninio valdymo bloko valdomais degalų įpurškimo schemos parametrais.

Trimis režimais dirbanti HSTC iki minimumo sumažina galinio rato sukimąsi (ir galios nuostolius) ir maksimaliai padidina trauką. Sistemoje nėra rato sukimosi greičio jutiklio. Ji išlaiko droselinės sklendės jautrumą, kartu valdydama galią. Kai pasikeitusios apsukos per minutę viršija nustatytą reikšmę, uždegimo momentas uždelsiamas ir kontroliuojamas programuojamos degalų įpurškimo sistemos (PGM-FI). Išjungus variklį, kitos kelionės metu HSTC išsaugo paskutinį nustatymą. Sistemą taip pat galima išjungti.

Taip pat atnaujinta pakaba, pagerinanti amortizaciją važiuojant mažu greičiu.

„CRF450R“ dabar komplektuojamas su naujomis galinėmis stabdžių kaladėlėmis, specialiai sukurtomis jų ilgesniam tarnavimo laikui ir geresnėms stabdymo charakteristikoms užtikrinti. Tai leido atsisakyti galinio disko gaubto. 2020 m. modelis taip pat siūlomas su nauja grafika.

2019 metų modelio CRF450R galia ir sukimo momentas smarkiai padidintas didelių sūkių diapazone, pagerinta darbinė charakteristika visame sūkių diapazone, įdiegta 3 pakopų HRC įsibėgėjimo valdymo sistema ir atlikta įvairių patobulinimų didinant patvarumą. Važiuoklėje pakeistos pakabos suderinimo nuostatos, įgyvendinta smulkių svorio mažinimo sprendimų ir sumontuotas naujas „Renthal Fatbar“ vairas. Galimybė vartų liniją kirsti pirmam ir pademonstruoti puikius rato įveikimo rezultatus – būtent į tai pastaruosius dvejus metus buvo telkiamas modelio CRF450R kūrėjų dėmesys. 
2019 metų modelio darbinės charakteristikos vėl pagerintos. HRC derinimo komplektu koreguojant cilindro galvutės, įsiurbimo ir išmetimo parametrus iš variklio galima išspausti žymiai daugiau galios ir didesnį sukimo momentą taip, kad mažų sūkių diapazone charakteristikos išliktų nepakitę. 3 pakopų HRC įsibėgėjimo valdymo sistema yra priedas, skirtas padėti bet kuriam lenktynininkui – naujokui ar žinovui – išsiveržti į priekį kas kartą, kai nuleidžiami vartai. Pavarų perjungimo jutiklis atveria galimybę kiekvienai pavarai naudoti atskiras uždegimo valdymo programas, o PGM-FI optimizuota degalams per vieną ciklą įpurkšti dukart. Padidintas alyvos siurblio našumas ir perprojektuotas sankabos kėliklis ir diafragminė spyruoklė. Dviejų lonžeronų aliumininis rėmas iš esmės nepakeistas, tačiau, kaip ir svyravimo kronšteinas, padarytas lengvesnis. Naujoji priekinio stabdžio apkaba taip pat nubraukia dalį svarbių gramų. Pakeisti 49 mm „Showa“ USD šakių alyvos ir spyruoklių / amortizavimo parametrai užtikrina geresnį poveikį. Galiniai amortizatoriai padengti pagal technologiją „Super Finish“, be to, pakeistas „Pro-Link“ koeficientas. Naująjį išlenktą vairą viršutinėje apkaboje galima pareguliuoti į priekį arba atgal.