Offroad
Motocross
Enduro
Trial

Argumentai

Važiuoklė

• Dėl 3 kg mažesnio svorio, HRC indėlio modifikuojant rėmą, švytuoklę standumo balansą bei geometriją užtikrinamos geresnės važiavimo charakteristikos atliekant posūkius ir lengvesnis valdymas.
• Montuojama 49 mm „Showa“ priekinė šakė su 5 mm ilgesne eiga, padidintas ašies laikiklių standumas.
• Optimizuotas spyruoklių standumas ir suspaudimo / atitraukimo amortizacija priekyje bei gale.
• Kompaktiška naujo dizaino sėdynė ir plastikinės dalys suteikia motociklininkui daugiau laisvės.

CRF250R juda tokia pat kryptimi, kaip ir CRF450R. 2021 m. modelio važiuoklė nepasikeitė, tačiau 2022 m. laidos modelyje pritaikyta platforma, kuri po intensyvių HRC patobulinimų debiutavo su serijiniu 2021 m. CRF450R. Tai padėjo Timui Gajseriui dvejus metus iš eilės siekti pergalės MXGP Pasaulio čempionate.
Dėl galingesnio variklio, 3 kg mažesnio svorio, geometrijos pakeitimų ir patobulintos pakabos lengviau palaikyti didelį greitį kiekviename rate.
Pritaikius siauresnius pagrindinius lonžeronus, rėmas sveria 700 g mažiau nei ankstesnė konstrukcija. Patobulintas porėmis taip pat sveria 320 g mažiau. Atnaujinta ir važiuoklės dinamika: nors sukamasis standumas nepasikeitė, tačiau šoninis standumas sumažėjo 20 proc. Tai padidina greitį, pagerina sukibimą ir užtikrina tikslesnį valdymą atliekant posūkius. Optimizuotas briaunų išdėstymas aliumininės švytuoklės sukimosi centre ir iš naujo subalansuotas jos standumas, kad atitiktų naują rėmą.
Viršutinis ir apatinis traversai pasižymi didesniu lankstumu ir užtikrina didesnį manevringumą atliekant posūkius bei greitesnę reakciją į nelygumus. Visapusiškai reguliuojama 49 mm „Showa“ USD šakė su spiralinėmis spyruoklėmis yra viena iš gamyklinių „Showa“ šakių, tiekiamų Japonijos motokroso čempionate dalyvaujančioms komandoms, versijų. Siekiant užtikrinti sklandesnį važiavimą atliekant posūkius, pakeisti šakių vožtuvai, 5 mm pailginta eiga (iki 310 mm) ir padidintas ašies laikiklių standumas. Tai pagerina sukibimą ir sušvelnina važiavimą per nelygumus.
Padidintas pagrindinis „Showa“ galinio amortizatoriaus stūmoklinis vožtuvas, kad būtų užtikrinta greitesnė reakcija ir efektyviau amortizuojami smūgiai važiuojant per nelygumus. Jo spyruoklė pagaminta iš lengvo plieno, todėl bendras svoris sumažėjo dar 120 g. Taip pat atnaujintas „Pro-Link“ pakabos svirčių santykis.
Sėdynė dabar yra trumpesnė, lengvesnė, o gale 10 mm žemesnė, todėl vairuotojas gali laisviau judėti. Be to, ją galima daug lengviau nuimti ir pritvirtinti. Taip pat palengvėjo priežiūra, nes sumažėjo prie kėbulo tvirtinamų 8 mm varžtų skaičius (nuo 6 iki 4 kiekvienoje pusėje). Naujas modelis yra 70 mm plonesnis (50 mm kairėje pusėje ir 20 mm išmetimo sistemos pusėje) ir išsiskiria plonesniu plastiku. Be to, nebėra bako dangtelio.
Šakės posvyrio kampas bei pakabos eiga sumažėjo nuo 27,4/116 mm iki 27,2/115 mm. Sutrumpėjo važiuoklės bazė – nuo 1486 iki 1477 mm. Prošvaisa padidėjo 6 mm (iki 333 mm), 5,1 mm pakeltas apatinis traversas (įrengtas 927 mm aukštyje). Parengto motociklo masė sudaro 104 kg, tai reiškia, jog jis sveria 3 kg mažiau už ankstesnį modelį.
Konstruojant motociklą, buvo naudojama skaičiuojamosios skysčių dinamikos (CFD) programa maksimaliai oro srautų sklaidai užtikrinti. Todėl radiatoriai dabar pagaminti ne iš dviejų, bet iš vieno plastiko gabalo ir turi apačioje integruotas ventiliacines angas. Atitinkamai pritaikytos ir radiatoriaus grotelės, kad būtų optimaliai valdomas oro srautas. Taip pat modernizuotas 6,3 l titaninis degalų bakas.
Kaip standartinė įranga komplektuojamas lengvas „Renthal Fatbar“ vairas su ypač patogiu išlinkiu. Viršutiniame traverse yra dvi vairo laikiklio vietos, kad vairą būtų galima paslinkti į priekį ir atgal 26 mm. Laikiklį pasukus 180° kampu, vairą nuo pagrindinės padėties galima paslinkti dar 10 mm. Taigi iš viso galimos keturios skirtingos vairo padėtys. 
Priekinį dviejų stūmoklių stabdžių suportą sudaro 30 ir 27 mm skersmens stūmokliai bei 260 mm banguotas diskas. Kartu su stabdžių žarnele, pasižyminčia mažu išsiplėtimo koeficientu, jis užtikrina patikimą ir stabilų galios perdavimą. Galinis suportas komplektuojamas su vienu stūmokliu ir 240 mm banguotos formos disku.
DID aliumininiai ratlankiai su tiesiogiai pritvirtintais stipinais išsiskiria juoda apdaila. Kaip standartinė įranga komplektuojamos priekinė 80/100-21 PIRELLI MX32 MIDSOFT  padanga ir galinė 100/90-19 PIRELLI MX32 MIDSOFT padanga, pritaikyta minkštam paviršiui.
Išraiškingas 2022 m. laidos CRF250R modelio linijas išryškina nauja įspūdinga raudona grafika.

Variklis

• Patobulinus įsiurbimo sistemą ir cilindrų bloko galvutę, taip pat įrengus tiesų išmetimo kanalą / apatinį vamzdį ir vieną duslintuvą, galia padidėjo 10 proc., o sukimo momentas – 15 proc.
• Taip pat užtikrintas tikslesnis vožtuvų sinchronizavimas ir patobulintas alyvos tiekimas į cilindrų bloko galvutę.
• Devynių diskų sankaba yra patvaresnė, ją lengviau perjungti svirtimi.
• Pakeisti pavarų dėžės perdavimo skaičiai ir pritaikytas naujas perjungimo būgnas, kad būtų sklandžiau perjungiamos pavaros.
• Užtikrintas efektyvesnis radiatoriaus aušinimas.

CRF250R montuojamas 249,4 cm³ darbinio tūrio DOHC variklis jau seniai užsirekomendavo kaip vienas geriausių variklių lenktynių trasoje. Kuriant 2020 m. modelį, buvo ženkliai padidinta maksimali galia ir sukimo momentas vidutinių sūkių diapazone. Didesnis sukimo momentas ir galia žemų sūkių diapazone kartu išlaikant visus 2020 m. modelio privalumus tapo stimulu kuriant 2022 m. modelį. Dinamikos kreivėse aiškiai matyti ženklus šių parametrų padidėjimas.
Variklio galia sklandžiai ir tolygiai didėja pradedant nuo žemų sūkių diapazono, o sukimo momentas pradeda didėti esant gerokai mažesnėms apsukoms. Apskritai visame sūkių diapazone galia padidėjo 10 proc., o sukimo momentas – 15 proc., todėl užtikrinamas sklandus galios perdavimas nuo posūkio iki posūkio viršijus apsukas esant nustatytai tai pačiai pavarai.
Koks bendras rezultatas? Galingas variklis tapo dar galingesnis – jis užtikrina puikią dinamiką nuo žemiausių apsukų, leisdamas maksimaliai išnaudoti naujos manevringos važiuoklės privalumus. Tai įvairių didesnių ir mažesnių patobulinimų našumui padidinti kulminacija.
Daugiausia dėmesio skirta degimo stabilumui esant mažoms apsukoms ir dujų tekėjimui į kamerą ir iš jos. Visų pirma minėtinas patobulintas oro įsiurbimo piltuvėlis ir kūginis vamzdelis, į kurį oras tiekiamas iš 78 proc. didesnės talpos (4,1 l) oro kameros, pakeistas purkštuko kampas (padidėjo nuo 30° iki 60°) ir įrengtas tiesus išmetimo kanalas. Pagerintas oro įsiurbimo ir aušinimo efektyvumas. Be to, lengviau prieiti prie oro filtro.
Daug įvairių patobulinimų atlikta viršutinėje variklio dalyje; įsiurbimo kumštelio žvaigždutė dabar tvirtinama presuojant – tai leido sumažinti svorį ir užtikrinti didesnį sinchronizavimo tikslumą. Dvigubos (vietoj viengubų) įsiurbimo vožtuvų spyruoklės užtikrina geresnę kontrolę esant aukštoms apsukoms. Modifikuotas alyvos kanalas į skirstomojo veleno kakliukus, taip pat pritaikytas standesnis skirstomojo veleno laikiklis ir galvutė kaklelių trinčiai sumažinti.
Optimizuotas vožtuvų sinchronizavimas. Tiksliai nustatyta svirties ašies padėtis pagerina našumą aukštų sūkių diapazone, o stūmoklio ir švaistiklio konstrukcija maksimaliai padidina efektyvumą. Cilindro skersmuo ir stūmoklio eiga liko nepakitę – 79 x 50,9 mm, 4,5 mm paslinktas cilindras trinčiai sumažinti, o suspaudimo santykis siekia 13,9:1. Vožtuvai pagaminti iš titano: įsiurbimo – 33 mm, išmetimo – 26 mm.
Vietoj 2021 m. modelyje įrengtų dviejų duslintuvų dabar montuojamas vienas. Apatinis vamzdis užtikrina tiesų dujų išmetimą, o dėl optimizuotų vidinių matmenų pagerėjo degimo stabilumas ir išmetimo efektyvumas. Jo kompaktiški matmenys leido pritaikyti plonesnį korpusą ir 1,7 kg sumažinti svorį, lyginant su ankstesne konstrukcija.
Didesnei galingesnio variklio skleidžiamai šilumai išsklaidyti atlikus skysčių analizę atitinkamai pakoreguotas radiatoriaus tvirtinimo kampas ir pakeistas briaunų skaičius. Dėl šių patobulinimų paviršiaus plotas padidėjo 2 proc., o šiluminis spinduliavimas – 6 proc. Pakeisti gaubtai sukuria papildomą oro srautą.
Kiti 2022 m. modelio pakeitimai sutelkti į patikimumo didinimą. Įrengtas storesnis vandens siurblio krumpliaratis, kad geriau veiktų esant karštai alyvai. Alyvos srautui padidinti pakeistas slėgis cilindrų bloko galvutėje. Stūmoklio alyvos purkštukas su penkiomis angomis užtikrina optimalų stūmoklio aušinimą ir uždegimo reguliavimą. Alyvos siurblys / varantysis krumpliaratis yra kairėje variklio pusėje, o alyvos filtras ir alyvos kanalas – dešinėje pusėje. Alyva per variklį teka trumpu ir tiesiu keliu, taip pat sutepdama sankabą ir transmisiją. Bendra alyvos bako talpa – 1,35 l.
Peržiūrėta ir transmisija. Siekiant užtikrinti didesnį patvarumą ir dinamiškesnį bei lengvesnį perjungimą svirtimi, sankaba papildyta dar vienu disku (dabar ją sudaro 9 diskai), kuris paskirsto frikcinei medžiagai tenkančią apkrovą. Be to, papildoma frikcinė spyruoklė amortizatoriaus kameroje, optimizuotas sutepimas, frikcinės medžiagos ir pagrindinis perdavimo skaičius, taip pat standesnė sankabos disko stebulė lemia didesnį našumą ir 21 proc. didesnį patvarumą. Sankabos svirties darbinė apkrova sumažėjo 4 proc.
Naujos sankabos sukuriamai apkrovai atlaikyti ir pavaros veikimui bet kokiame sūkių diapazone optimizuoti pakeista pavarų dėžės komponuotė. Tai leido ją sutvirtinti nepadidinant svorio. Pakoreguoti pavarų perdavimo skaičiai: 1-oji ilgesnė, 2-oji šiek tiek trumpesnė, 3-oji ilgesnė, 4-oji / 5-oji trumpesnė.
Naujoje pavarų perjungimo schemoje naudojama viena perjungimo šakutė iš 2-osios į 3-ąją (vietoj dviejų) su dviem pagrindiniais grioveliais (vietoj trijų). Pritaikytas standesnis tarpinis velenas sumažina trintį. Tai lemia geresnį dviejų pagrindinių pavarų perjungimą. Pavarų perjungimo būgnas yra 17 proc. lengvesnis. Pavaros padėties jutiklis leidžia naudoti tris specialias uždegimo schemas, skirtas 1-ajai ir 2-ajai, 3-ajai ir 4-ajai bei 5-ajai pavaroms.

Elektronika

• HRC paleidimo kontrolės sistema siūlo 3 paleidimo parinktis.
• Įrengtas variklio režimo pasirinkimo mygtukas (EMSB) su 3 galios nustatymo režimais.

HRC paleidimo kontrolės sistema leidžia kiekvienam motociklininkui puikiai startuoti pasirenkant tinkamiausią nustatymą. Galimi trys režimai:
3 lygis: 8250 aps./min., važiuojant per purvą, skirta pradedantiesiems;
2 lygis: 8500 aps./min., važiuojant sausomis sąlygomis, standartinis nustatymas;
1 lygis: 9500 aps./min., važiuojant sausomis sąlygomis, skirta profesionalams.

Įjungti HRC paleidimo kontrolės sistemą labai paprasta: patraukite sankabą ir paspauskite paleidimo mygtuką dešinėje pusėje. Pasirinkus 1 lygį, vieną kartą sumirksės LED indikatorius. Dar kartą paspaudę ir 0,5 sek. ar ilgiau palaikę nuspaustą paleidimo mygtuką, pasirinksite 2 lygį – LED indikatorius sumirksės du kartus. Pakartojus šį veiksmą dar kartą, LED indikatorius sumirksės tris kartus. Tai reiškia, kad pasirinkote 3 lygį.
Variklio pasirinkimo mygtuku (EMSB) keičiamos variklio darbinės charakteristikos. Galimi trys režimai, pasirenkami pagal važiavimo sąlygas arba vairuotojo nuožiūra: 1 režimas – „Standard“, 2 režimas – „Smooth“, 3 režimas – „Aggressive“. Apie pasirinktą režimą taip pat informuoja įsijungiantis LED indikatorius.
Valdikliai ir indikatoriai įrengti kairėje vairo pusėje: variklio išjungimo mygtukas, EFI įspėjamasis indikatorius, EMSB režimo mygtukas ir LED indikatorius.