Offroad
Cross
Enduro
Trial

2020 CRF250R

Kaip ir flagmanas „CRF450R“, 2020 m. pasirodysiantis „CRF250R“ modelis gali pasigirti važiuoklės ir variklio patobulinimais, kurie pagerina našumą bei valdymą.

Dėl variklio pakeitimų maksimali galia padidėjo 4 proc., o sukimo momentas – 8 proc. Be to, pagerėjo sukimo momentas ypač svarbiame žemų ir vidutinių sūkių diapazone. Modernizuota cilindrų bloko galvutės ir stūmoklių konstrukcija, taip pat optimizuoti įleidimo ir išleidimo kanalai, maksimaliai panaudojant visus naujų kumštelių profilių privalumus. Pakeistas antrosios pavaros perdavimo skaičius, kad būtų visapusiškai panaudota padidėjusi galia. Trečioji ir ketvirtoji pavaros dabar pasižymi mažos trinties danga sklandesniam pavarų perjungimui užtikrinti. Variklio patobulinimų temą užbaigia „CRF250R“ pritaikytos naujos elektroninio degalų įpurškimo schemos, pagrįstos „450R“ duomenimis. Tai užtikrina tolygų galios tiekimą priklausomai nuo pasirinktos pavaros.

Panaudotas lengvesnis rėmas ir švytuoklė leido padidinti važiuoklės lankstumą. Kartu su standesne švytuokle tai lemia didesnį stabilumą ir tikslesnės važiavimo trajektorijos išlaikymą. Taip pat atnaujinta pakaba, pagerinanti amortizaciją važiuojant mažu greičiu.

„CRF250R“ dabar komplektuojamas su naujomis galinėmis stabdžių kaladėlėmis, specialiai sukurtomis jų ilgesniam tarnavimo laikui ir geresnėms stabdymo charakteristikoms užtikrinti. Tai leido atsisakyti galinio disko gaubto. 2020 m. modelis taip pat siūlomas su nauja grafika.