Motociklai
Super sport
Touring
Naked
Custom
Adventure

„Honda“ konstruktoriai užsibrėžė tikslą sukurti geriausių techninių charakteristikų ir labiausiai mėgstamą vidutinės dydžio kategorijos keturcilindrio motociklo CBR650R modelį. 649 kub. cm. tūrio DOHC tipo 16 vožtuvų variklis suderintas taip, kad neliktų nedidelio sukimo momento vertės kritimo esant 5 500 sūk./min ir kad variklis galėtų išvystyti 5 % daugiau galios, kai viršijama 10 000 sūk./min riba, be to, raudonoji linija kilstelėta per 1 000 sūk./min. 70 kW galios maksimumas pasiekiamas esant 12 000 sūk./min, o maksimalus 64 Nm sukimo momentas išvystomas esant 8 500 sūk./min.
6 kg sumažinus masę, 8 % padidėjo galios ir masės santykis.
Šio modelio naujovė – pagalbinė / praslystančioji sankaba. Ji palengvina aukštesnių pavarų jungimą (12 % mažesnė svirties apkrova) ir padeda išvengti galinio rato užsiblokavimo, kai sparčiai jungiamos žemesnės pavaros.
Be to, 2019 metų modelyje įdiegta „Honda“ pasirenkamoji sukimo momento valdymo sistema (HSTC), kontroliuojanti galio rato sukibimą. Jei motociklininkas nori, ją gali išjungti.
Agresyvesnio važiavimo sėdėseną pirmiausia užtikrina uždedamasis vairas, kuris dabar montuojamas po viršutine apkaba ir yra 30 mm patrauktas į priekį ir žemiau nei modelyje CBR650F. Pakojai 3 mm atitraukti atgal ir 6 mm pakelti aukštyn. Sėdynė lieka tame pačiame 810 mm aukštyje.
Visi žibintai yra su LED lemputėmis, o į naująjį skystųjų kristalų prietaisų skydelio ekraną įtaisytos įjungtos pavaros ir aukštesnės pavaros jungimo informacinės lemputės.
2019 metų modelio plieninis rombinis rėmas patobulintas presuotosiomis (vietoj kaltinių) svyravimo kronšteino ašies plokštėmis. Naujos konstrukcijos rėmas, palyginus su ankstesniuoju, sveria 1,9 kg mažiau. Dviejų elipsinių lonžeronų standumas specialiai suderintas taip (standesni ties laikikliu ir „lankstesni“ skersinėse dalyse), kad motociklas būtų subalansuotas valdymo prasme ir jautriau reaguotų į motociklininko veiksmus.
Savoji masė iki 207 kg sumažinta ne tik sukonstravus lengvesnį rėmą, bet ir sumažinus degalų bako ir ypač sportinio stiliaus naujųjų pakojų svorį.
Kita naujiena – 41 mm USD tipo atskirai veikiančios (SFF) priekinės „Showa“ šakės. Vienas vienvamzdis amortizatorius, kurio spyruoklės įvarža reguliuojama 7 pakopų reguliatoriumi, tiesiogiai veikia gracingą aliumininį svyravimo kronšteiną, kuris gaminamas gravitacinio liejimo metodu. Šakių posvyrio kampas sudaro 25,5°, jų ašinės linijos tęsinys horizontalę kerta 101 mm atstumu nuo vertikalės, o važiuoklės bazė yra 1450 mm.
Keturstūmoklės radialinio tvirtinimo priekinių stabdžių apkabos spaudžia 310 mm skersmens banguotuosius slankiuosius diskus, o vienstūmoklė galinė apkaba stabdo 240 mm skersmens diską. Dvikanalė ABS įeina į bazinę sudėtį. Aliuminio lydinio ratlankiai yra visiškai naujo dizaino. Ant jų priekyje ir gale montuojamos atitinkamai 120/70-ZR17 ir 180/55-ZR17 padangos.
Degalų sąnaudos yra 20,4 km/l (WMTC sąlygomis). Pripildžius 15,4 l talpos degalų baką galima nuvažiuoti daugiau kaip 300 km.
Modelis nesudėtingai perdaromas į 35 kW versiją turintiems A2 kategorijos vairuotojo pažymėjimą.