Motociklai
Supersport
Touring
Street
Custom
Adventure

 • Greičio įkvėptas dar dinamiškesnis ir sportiškesnis dizainas
• Naujas 5 colių spalvotas TFT ekranas su „Honda RoadSync“ ryšio funkcija, leidžiančia sekti navigacijos nuorodas ekrane ir naudotis kitomis išmaniojo telefono funkcijomis
• Naujas supaprastintas ir patogus jungiklis ant kairiosios vairo rankenos, kuris apšviečiamas tamsiu paros metu
• Visi žibintai su LED technologija, taip pat naujas priekinis ir galinis žibintai
• 41 mm apverstos „Showa“ SFF-BP („Separate Function Big Piston“) šakės
• Radialiniai keturių stūmoklių priekiniai stabdžių suportai ir plaukiojantys diskai
• 120/70-ZR17 priekinė ir 180/55-ZR17 galinė padangos
• Maksimali galia – 70 kW, maksimalus sukimo momentas – 63 Nm
• Siūloma A2 kategorijos vairuotojams skirta 35 kW versija
• „Honda“ reguliuojama sukimo momento valdymo sistema (HSTC)

„Honda E-Clutch“

• Pirmoji pasaulyje sistema, leidžianti vairuotojui pajudėti iš vietos, stabdyti ir perjungti pavaras nenaudojant sankabos svirties – tiesiog pavarų perjungimo pedalu.
• Siūloma kaip nauja papildoma įranga; parengto motociklo svoris su šia sistema padidėja 2 kg.
• „Honda E-Clutch“ taip pat leidžia vairuotojui naudotis sankabos svirtimi tradiciniu būdu.

• Ši sistema suteikia naujų malonesnių vairavimo potyrių ir gali būti lanksčiai pritaikoma bet kokiomis važiavimo sąlygomis.
 
„Honda E-Clutch“ – unikalus pasiteisinusių technologijų derinys: ši sistema sujungia greitojo pavarų perjungiklio, rankiniu būdu valdomos sankabos ir „Honda“ dvigubos sankabos transmisijos elementus bei funkcijas, pakylėdama motociklo valdymo patirtį į naują lygmenį. Jos privalumais gali mėgautis bet kokį vairavimo stažą turintys vairuotojai. Pati sankabos ir transmisijos įranga niekuo nesiskiria nuo montuojamos standartiniame motocikle; itin kompaktiška sistema sveria tik 2 kilogramus.
 
„Honda E-Clutch“ paprasta valdyti jau vien todėl, kad nereikia sankabos svirties aukštesnėms ar žemesnėms pavaroms perjungti. Ypač greitai ir tolygiai pavaros perjungiamos tiesiog pavarų perjungimo pedalu. Tai dar labiau pagyvina sportinio važiavimo patirtį. Be to, sankabos svirties nereikia naudoti ir pajudant iš vietos ar stabdant. „Honda E-Clutch“ sistema pradeda veikti iškart įjungus variklį, užtikrindama sklandų valdymą abiem atvejais ir neleisdama varikliui užgesti. Ji leidžia daug patogiau ir ramiau važinėti miesto gatvėmis, kai tenka dažnai stabdyti.
 
Malonesnė vairavimo patirtis ir komfortas nėra vieninteliai „Honda E-Clutch“ privalumai. Taip pat minėtinas ir jos išskirtinis lankstumas. Vairuotojas visada gali pereiti prie sankabos svirties valdymo įprastu būdu, kai tik to nori. Jei naudojantis sankabos svirtimi viršijamos tam tikros variklio apsukos, „Honda E-Clutch“ sistema vėl įsijungia po mažiau nei sekundės, o varikliui dirbant mažesnėmis apsukomis – po 5 sekundžių. Norint išjungti sistemą važiuojant, tai galima atlikti jungikliu ant kairiosios vairo rankenos. Apie perėjimą prie rankinio valdymo informuoja prietaisų skydelyje pasirodęs „M“ simbolis.
 
Be to, „Honda E-Clutch“ leidžia vairuotojui pasirinkti „valdymo pojūtį“, t. y. nustatyti pavarų perjungimo pedalo spaudimo jėgą perjungiant pavarą. Galimi trys nustatymai: HARD (sunkus), MEDIUM (vidutinis) ir SOFT (švelnus). Kiekvieną nustatymą galima atskirai pritaikyti aukštesnėms ir žemesnėms pavaroms perjungti. Be to, jei sistema nustato, kad motociklas tam tikru greičiu važiuoja esant įjungtai aukštesnei pavarai, ji informuoja vairuotoją, kad reikia įjungti žemesnę pavarą (pasirodo simbolis prietaisų skydelyje).
 
„Honda E-Clutch“ sankabos įjungimą ir išjungimą valdo įvertindama įvairius parametrus, tokius kaip motociklo greitis, droselinės sklendės atidarymo kampas, variklio apsukos, pavarų perjungimo pedalo spaudimo jėga, sankabos variklio reduktoriaus kampas, variklio paskirstymo veleno greitis ir pavaros režimas. Sankaba valdoma per pavaros bloką su dviem varikliais, esančiais dešiniajame variklio dangtyje. Įjungiant arba išjungiant sankabą, taip pat valdomas variklio uždegimo laikas ir degalų įpurškimas, todėl visais atvejais pavaros perjungiamos sklandžiai ir be trūkčiojimų.