Offroad
Cross
Enduro
Trial

„CRF450L"

Nors bazinė keturių vožtuvų „Unicam“ variklio architektūra išliko ta pati, daugelis dalykų buvo pakeisti, siekiant išplėsti variklio galimybes: padidinta alkūninės svirties masė, dėl kurios atsiranda 13 % didesnė inercijos jėga, leidžianti motociklininkui geriau jausti sukimo momentą ir atsaką; patobulintas vožtuvų sinchronizavimo mechanizmas, kad  galia ir sukimo momentas būtų perduodami sklandžiau bei platesniu diapazonu  pavarų dėžė vietoj 5 dabar turi 6 laipsnius , suteikiančius daugiau komforto ant asfalto; kairysis ir dešinysis variklio gaubtai turi išorinius gaubtus, sumažinančius triukšmą.
Kalbant apie kitas modifikacijas, buvo padidinta kintamosios srovės generatorius galia, leidžianti tiekti reikiamą elektros maitinimą LED šviesų sistemai ir taupyti akumuliatoriaus įkrovą važiuojant nedideliu greičiu. Pats akumuliatorius pasižymi aukšta įtampa.
Didžiausioji galia yra 18,4kW, esant didžiausiam 32Nm sukimo momentui. Motociklininkai mėgėjai turėtų įvertinti variklio patikimumą ir ilgus techninės priežiūros intervalus. Būtent pagaminimo kokybė ir patvarumas išskiria CRF450L iš kitų modelių – būtinosios techninės priežiūros intervalas yra 32 000 km, oro filtro alyvą ir alyvos filtrą reikia keisti kas 1000 km.
Pokrypis ir atstumas nuo kontakto su žeme taško ir vairo ašies linijos taško nustatyti kaip 28,5° / 122 mm, CRF450R 1 500 mm ratų bazė padidinta 18 milimetrais , kad būtų užtikrintas didesnis stabilumas. Tiek R, tiek L modelis pasižymi 22 mm šakių nuokrypiu. Drėgnoji masė – 130,8 kg; sėdynės aukštis 940mm.
49 mm „Showa“ plieninės spyruoklinės USD šakės – reguliuojamos pagal išankstinę apkrovą, su slėgio slopinimo funkcija – puikiai tinka su visiškai reguliuojamais „Showa“ galiniais amortizatoriais, valdomais „Pro-Link“ sistema. 260 mm banguotas diskas užtikrina efektyvų karščio išsklaidymą, galią ir puikių motociklo jutimą dėl dviejų stūmoklių stabdžių apkabos, o motociklo gale yra atitinkamas 240 mm banguotas diskas ir vieno stūmoklio stabdžių apkaba.
CRF450L dizainas yra visiškai toks pats, kaip ir CRF450R. Motociklą apsaugo galiniai purvasaugiai, šoniniai gaubtai ir apatinis smūgių apsaugas. Po grakščiais šoniniais gaubtais slepiasi didesnės talpos radiatorius ir elektrinis ventiliatorius. Visa šviesų sistema (įskaitant indikatorius ir licencijos plokštelės lemputę) yra LED tipo, spidometras, signalo mechanizmas, stabdžių žibintų jungikliai ir veidrodėliai atitinka atitinkamus teisinius reikalavimus, o šoninė atrama užtikrina patogumą. CRF450R 6,3 l titano degalų bako talpa padidinta 1,3 litro, tad CRF450L modelyje degalų bakas yra 7,6 l. Degalų bakas uždaromas fiksuojamuoju dangteliu.