Offroad
Cross
Enduro
Trial

Argumentai

  • Kompaktiškas ir šiuolaikinis skysčiu aušinamas DOHC 249 kubinių cm vieno cilindro keturtaktis jėgos šaltinis užtikrina sklandų bei tolygų sukimo momentą esant žemoms apsukoms, be to, pavyzdinį pajėgumą ir esant pačioms didžiausioms apsukoms.
  • Programuojamasis įpurškimas (PGM-FI).
  • Naujas labai kompaktiškos formos, guoliu pritvirtintas ant ašies švaistiklis (roller rocker), kuris sumažina trintį vožtuvui judant Ir leidžia naudoti mažesnį bloko dangtelį.
  • Su dantračio transmisija balansavimo velenas sumažina vibracijas, kas padidina važiavimo patogumą.
  • Visiškai naujas, sukonstruotas specialiai CRF250L modeliui rėmas suteikia ratams puikų stabilumą ir staigumą.
  • Stiprios, 43 mm apverstos šakės eiga yra net 250 mm.
  • Pro-Link® vieno amortizatoriaus galinė pakaba užtikrina 240 mm ilgio galinio rato eigą. 21 colio priekinis ratas ir 18 colių galinis ratas su lengvojo lydinio ratlankiais. Skaitmeninis daugiafunkcinis spidometras. Užrakinama įrankių dėžė.
  • Stabdžių diskai ir priekyje, ir gale, kurie užtikrina veiksmingą ir tolygų stabdymo jėgos paskirstymą.
  • 21 colio priekinis ratas ir 18 colių galinis ratas su lengvojo lydinio ratlankiais.
  • Skaitmeninis daugiafunkcinis spidometras.
  • Užrakinama įrankių dėžė.