Motociklai
Super sport
Touring
Naked
Custom
Adventure

Honda CBR1000RR Fireblade

GREITESNIS NEI BET KADA ANKSČIAU - 25 metai evoliucijos (nuo 1992 iki 2017)

HONDA CBR1000RR Fireblade, tai lyg kitas visapusiškos kontrolės etapas.

Nuo 1992 metų ,,Fireblade" modelis buvo keičiamas ir tobulinamas. Jis perėjo daug evoliucijos etapų. Kiekviename etape svarbiausia buvo išlaikyti motociklą visiškai kontroliuojamą važiavimo metu.

Kiekviena nauja serija remiasi originaliuoju ,,Fireblade" ir pateikia harmoningą visumą - motociklas nepriekaištingai veikia trasoje ir, kas itin svarbu, juo taip pat gera važiuoti ir įprastu keliu.

90 proc. pagrindinių komponentų 2017 metų versijoje yra nauji, o galios ir motociklo svorio santykis gerinamas sulyg kiekvienu nauju modeliu.

Motociklo galios ir svorio santykis pagerintas 14 proc. - dabar jis geriausias nei kada nors anksčiau. Motociklas palengvėjo 16 kg, o galia padidėjo 8 kW. ,,Fireblade" turi reguliuojamą sukimo momento valdymą, stabdymo varikliu sistemą, naują ABS, važiavimo režimo pasirinkimo galimybę ir galios jungiklį, pilną ,,Showa" pakabą ir RC213V-S MotoGP motociklo technologiją.

Fireblade SP
"Modelis turi pusiau aktyvią ,,Öhlins Step'' variklio tipo elektroninio valdymo pakabą, reguliuojamą HONDA sukimo momento valdymą, važiavimo ant galinio rato valdymą (ang. wheelie control), galinio pakilimo (ang. rear lift) valdymą, pasirenkamą stabdymo varikliu sistemą, posūkių įveikimo ABS, pavarų perjungimo prie tam tikrų apsukų be sankabos išmynimo sistemą, pagalbinę žemesnės pavaros perjungimo funkciją, važiavimo režimo pasirinkimo galimybę ir galios jungiklį. Motociklo galios ir svorio santykis pagerintas 14 proc. Motociklas palengvėjo 15 kg, o galia padidėjo 8 kW.


Fireblade SP2
SP2 yra patvirtintas,  specialus ,,Fireblade SP" kaip pagrindą naudojantis modelis. Didžiausia galia - 141 kW, sukimo momentas - 114 Nm, ,,Marchesini" ratai su galima papildoma HRC Sport Race arba Full Race įranga.