Motociklai
Super sport
Touring
Naked
Custom
Adventure

Argumentai

• Keturių cilindrų, skysčiu aušinamas, 782 cm3 darbinio tūrio, 90° V4 tipo variklis su keturiais paskirstymo velenais išlaiko išskirtinį sukimo momentą esant plačiam sūkių intervalui.
• Dėl žemai sumontuotos išmetimo sistemos 4-2-1 lieka vietos žemai ir plačiai galinei sėdynei. Tai motociklo išorei suteikia papildomos prabangos, padidina maksimalų galimą pavirtimą posūkiuose ir skleidžia unikalų, tik V4 tipo varikliams būdingą garsą.
• Patogi, vertikali, „Naked“ tipo motociklams būdinga sėdėsena puikiai dera su erdvia, patogia ir galinga, tik „Adventure“ tipo motociklams būdinga išore.
• Platus motociklo vairas užtikrina greitą ir tikslų grįžtamąjį ryšį.
• Žemai sumontuota keleivio sėdynė užtikrina patogią sėdėseną. Keleivis sėdi viename lygyje su vairuotoju, todėl yra apsaugotas nuo vėjo.
• Paslankus prietaisų skydelis visada yra ten, kur jis geriausiai matomas. Prietaisų skydelyje yra skaitmeninis skystųjų kristalų ekranas, rodantis motociklo greitį, variklio sūkius, aušinimo skysčio temperatūros indikatorius, lauko temperatūros jutiklis, laikrodis ir du nuvažiuoto atstumo matuokliai.
• Rafinuotas „Honda VTEC“ tipo variklis leidžia pasiekti tolygų pagreitį, racionaliai išnaudoti galią ir didelį sukimo momentą bei tiksliai valdyti motociklą.
• Labai tvirtas aliuminio rėmas.
• Priekinė 43 mm šakė leidžia tiksliai valdyti priekinį motociklo ratą ir užtikrina puikų grįžtamąjį ryšį.
• „Pro-Arm“ tipo aliumininė galinė šakė, progresinė „Pro-Link“ pakaba ir reguliuojamas dujinis amortizatorius HMAS motociklui suteikia papildomo komforto ir pagerina jo valdymą.
• Kombinuota stabdžių sistema kartu su į bazinio modelio sudėtyje esančiu ABS bloku užtikrina optimalų stabdymą bet kokiomis sąlygomis.